YENİ ŞABLONUM VE TEŞEKKÜR





Karşınızda yeni şablonum
Nasıl görünüyor?
Uzun zamandır bloğumla doğru dürüst ilgilenmiyorum.
Hatta hiç diyebiliriz..
Birgün baktım da..
İlk şablon dan başlamak istedim değişikliğe,
Bir şablon aramaya başladım .
Bu şablonu ilk gördüğümde beğendim umarım sizde beğenirsiniz.Süper bi şablon !! Evet bu şablonu bana gösteren Arkadaşım Şenay'a (Hayattan Azıcık )..ve bana destek olup onaylanan Yeşim ve Özen'e çok teşekkür ederim :)
Bu nedenle bloğumdan da kendilerine teşekkürlerimi sunmak istedim..Severek kullanacağım bu şablonu emin olun..Ellerine ve yüreklerine sağlık.

2 yorum:

RÜZGAR dedi ki...

Canım arkadaşım herzaman herşeyin en iyisine,en güzeline layıksın herzaman yanındayız iyiki hayatımızdasın sevgiyle kal:)

Unknown dedi ki...

Sevgiliev hanımı.İnan bana ben de aynı şavblonu çok beğenmiştim.Hatta yükledim de fakat üzerideki yazıları düzeltmeyi beceremeyeceğimden korkup vazgeçtim.Ama seninki çok da güzel olmuş.Güle güle kullan canım.